Zondag 13 augustus 2017

13 augustus 2017 - Heesch, Nederland

20170813 Zondag 13 augustus

Vandaag eens heerlijk rustig gedaan. Het was wat bewolkt buiten, dus lekker op ons gemak ontbijten en daarna boekjes lezen of iets met een schermpje doen (zullen we maar zeggen). Jos was nog wel actief, want hij is een rondje gaan hardlopen. Rond de middag even naar de supermarkt (5 minuten loopafstand) voor lekkere broodjes en het avond eten. Op ons balkonnetje hebben we lekker in het zonnetje de broodjes opgegeten, helaas stond er wel een stevig windje af en toe. Dus toch maar vesten aan. De zeilers op het water genoten schijnbaar van de wind, want ze waren al vroeg aan het varen.
Daarna hebben we een wandeling gemaakt, maar nu naar de andere kant van het park. Hier kwamen we bij de rodelbaan uit en natuurlijk wilden de dames dat graag, zelfs Jos heeft een rondje mee gerodeld. Nog even naar de skilift gewandeld om te kijken of we hier morgen mee omhoog gaan, om dan hoog boven de bomen het bomenkroonpad te lopen, maar dat bekijken we morgen. We gaan terug naar het huisje om zelf het eten te gaan koken. Dat is al weer een tijdje geleden, want de laatste tijd zijn we alleen maar gaan uiteten!

Groetjes Annemieke en de rest