8 augustus 2016 (Dag 2)

9 augustus 2016 - Gålå, Noorwegen

20168008 dag 2 maandag 8 augustus,

Na een redelijke nacht, onze bedjes waren gelukkig niet zo smal en Femke kan ook helemaal languit gaan liggen, maar door alle geluiden die iedereen maakt wordt je toch af en toe wakker.  Koen was slimmer: oordopjes!Door ons raampje zagen we dat we in het fjord van Oslo zijn. Helaas het regent dus we gaan niet naar het dek om te kijken. We zijn om half negen opgestaan om ons klaar te maken en daarna in de hut ons ontbijtje op te eten.

Om tien uur verlieten we met de auto de boot! We Mochten meteen doorrijden.  Geen controle op de hoeveelheid meegenomen alcohol gehad. Gelukkig! De 32 blikjes bier en 12 flessen wijn liggen door de hele auto verstopt. Onze wandelschoenen zitten vol blikjes bier! Dat is wat anders dan skisokken in de skischoenen!

Welcome rainy Oslo!

Nu op naar het vliegveld Gardermoen om Anke en Stefan op te halen, zodat we weer compleet zijn en dan Goes family van der Wielen Norway!!!!!