Dag 1

11 juli 2012 - Kiel, Duitsland

Hallo allemaal,

Vanmorgen zijn wij begonnen aan onze rondreis Zweden/Noorwegen. De reis begon op Jonkerstraat 8 in Loosbroek waar wij door oma werden verrast met een lekker ontbijtje  inclusief de crossaintjes! Terwijl wij alleen een kopje koffie en thee verwachtte. Na dit heerlijke ontbijtje zijn op weg gegaan naar Kiel. Na een lunch onderweg met ijskoffie en cappuccino kwamen wij rond 4uur aan in Kiel. Hier hebben we getankt bij het laatste tankstation voor Zweden. Toen was het eindelijk tijd om aan boord te gaan van de Stena line!

De boot is echt enorm groot er staan weet ik hoeveel auto's, campers en vrachtauto's op. Na alle overnachtingsspullen uit de auto te hebben gehaald was het tijd om onze hutten op te zoeken. Papa, mama, Femke en Kyra hebben samen een 4-persoons hut en ik en Koen slapen samen in een 2-persoons hut, maar danwel helemaal aan het andere einde van de boot ongeveer. Na het ontdekken van de hutten was het tijd om te reserveren voor het buffet. We waren er gelukkig best vroeg bij, alleen net niet vroeg genoeg. We hadden namelijk 2 tafels: een met mama, Koen, Femke en Kyra en een met mij en papa. Het buffet was erg lekker met heeeel veeeeeel vis! En ook lekker veel toetjes. Onder het eten begon de boot eindelijk te varen! Op de boot is vanalles te doen zo is er kinderanimatie en is er een bar en nog veel meer en niet te vergeten wifi!

Als alles goed morgen weer een reisverslag maar dan vanuit Zweden!

Groetjes,

Anke en de rest!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Paul van der Wielen:
    12 juli 2012
    Mooi dat jullie goed gereisd hebben, vanmorgen waren wij te laat om jullie een goede reis en vakantie te wensen dus bij deze een hele goeie en mooie vakantie gewenst van ons!!!

Goeie reis en een fijne vakantie!

Fam v d Wielen 10
  2. Agnes:
    12 juli 2012
    Leuk dat je een blog bijhoudt, zo kunnen we vanuit kroatie ook zien wat jullie doen. Het klinkt allemaal heel leuk.
    gr Imke
  3. Oma:
    13 juli 2012
    hoe was de vaart met de boot verlopen
    daar ben ik benieuwd naar

Groetjes oma
  4. Fam vd Broek:
    13 juli 2012
    hoi familie,
    leuk dat oma jullie zo verrast heeft
    wij waren vandaag aan de beurt
    erg leuk van oma
    nog veel plezier en we houden jullie berichten goed in de gaten

groetjes tijn en de rest van de broekies