Day 10, 17 juli

17 juli 2013 - Allhallows, Verenigd Koninkrijk

Woensdag 17 juli, dag 10

Zoals beloofd vandaag een rustige dag, dus de kids mogen uitslapen en wij ook. Papa Jos heeft een echt Engels ontbijt gemaakt: gebakken bacon met scrumbeld eggs. Er werd vanochtend gesmuld van dit ontbijtje, dus echt voor herhaling vatbaar. Dat is weer eens wat anders als de cornflakes met yoghurt. Alhoewel de Griekse yoghurt hier ook heerlijk is. Ook de toast met jam ging erin als koek.
Daarna dus weer verder luieren. Dat wil zeggen Anke in bikini buiten op een handdoek en maar ....... Lezen! Koen lui op bed met een boek (Engelstalig).
En de rest ook allemaal lui aan het genieten van het zonnetje.
Tot dat ik besloot om dan lekker te gaan zwemmen. Kyra, Femke en Jos gingen ook mee. Het water was heerlijk.
Na al die waterpret weer terug naar de caravan voor een late lunch.
Daarna weer luieren..... In de zon liggen, boekje lezen, tekenen, etc.
Maar om drie uur waren we klaar met lui zijn.
De auto in en ....ja hoor weer een kasteel bekijken. Nu naar Rochester. In de kasteeltuin stond een heel groot podium voor een popconcert vanavond. Er waren al bandleden aan het sound checken. Een onbekende band voor Koen. Dus toch maar vlug het kasteel bekeken. De grote muren met vier torens stonden er nog, maar toen we binnen kwamen kreeg Femke toch wonky legs of te wel bibber in de benen. Je stond op een veranda en je keek de diepte in. Alleen de buiten muren van het kasteel stonden er nog. De vloeren en plafonds waren van hout en nu dus verdwenen. Je kon kronkelend via de trap naar boven en beneden. Je had een prachtig uitzicht over de stad. Koningin Kyra had een prachtig kasteel, maar koning Koen had het vernietigt volgens haar.
We zijn daarna eventjes naar het station van Strood gereden om te informeren hoe we morgen met de trein naar Londen kunnen. Dus Londen: tomorrow we'll come and visit you.
O vergeet ik bijna Anke. Die had haar boek nog niet uit en bleef op de camping. Lekker lezen in het zonnetje, maar nu is haar rug rood en ook haar billen! Auw!

Bye bye.

Annemieke en family