Day 6, 13 juli

13 juli 2013 - Weymouth, Verenigd Koninkrijk

Zaterdag 13 juli, dag 6

Vandaag lekker uitgeslapen. Papa had broodjes gehaald. Helaas hadden ze geen lekkere verse broodjes meer. Dus maar verpakte broodjes meegenomen. Daarna weer lekker buiten gegeten. De zon schijnt weer volop.
We gaan vandaag naar Lulworth. (Sorry, maar het plaatsje heet echt zo.)
Hier zijn we met de auto (een klein half uurtje rijden) naar een grote parkeerplaats gereden en daarna begonnen we aan een hele mooi wandeling, waarbij we prachtige kliffen en de baai van Lulworth cove konden zien. Het zeewater zag er prachtig blauw uit. Het was wel een behoorlijke klim en de zon was echt warm. Maar ja, als je de Durdle Door wil zien, dan moet je dit er wel voor over hebben.
Het was prachtig om te zien. Durdle Door is een grote rotsboog die in de mooie blauwe zee uitkomt. Je kon hier ook naar het strand, maar we besloten om terug te wandelen naar Lulworth cove om daar heerlijk aan het strand te liggen.
Ja hoor, je leest dit echt goed. We zijn lekker op het strand gaan liggen om te chillen!!! Dit hadden we nog niet gedaan. Dit was een baai met een mooi kiezelstrandje en heerlijk koud zeewater. Brrr. Om 4uur zijn we terug naar de auto gewandeld, terwijl we nog een heerlijk schepijsje hebben gegeten. Behalve Koen. Hij let op de lijn en nam een cappuccino.
Daarna terug naar de camping om een heerlijke duik in het zwembad te nemen om daar nog op de ligbedjes nog na te genieten van de Engelse zon. Behalve Koen! O ja, hij doet aan de lijn en ging hardlopen met Evi! Knap met dit warme weer.
Anke heeft haar pleister van de knie afgehaald, maar nu kun je nog de pleister zien zitten!!! Dus ze moet morgen weer in de zon!
En Koen heeft ook een rood buikje. Hij vond dat hij zich niet hoefde in te smeren na al die Griekse zon!!!
Terug van het zwemmen zijn papa en Koen het eten aan het klaarmaken. Dus met een rosébiertje nog lekker in de zon zitten typend op de ipad, wachten tot het eten klaar is. Wat willen we nog meer?
Vanavond gaan we Weymouth verkennen en nu lekker eten.
Aardappeltjes uit de oven, hamburger en rode met witte boontjes.
O ja, ook nog een lekker toetje: warme brownies uit de oven met ijs.
Mmm ik verheug me er nu al op.
Kyra hoopt dat we vanavond weer kolonisten van Catan gaan spelen. Gisteravond had mama gewonnen en nu wil Kyra natuurlijk winnen!
We zullen zien of het niet te laat wordt in Weymouth vanavond.

Groetjes Annemieke en de rest.